So live your life

Nu är mitt rum betydligt renare. Bara att man ser golvet är ju en bedrift i sig?

Dagens planer har ändrats lite. Jag ska sminka mig nu, sen ner på stan och se om jag kan ta mitt kort till körkortet, wohoo! Förbi salongen och sedan hem. Äta med mor&far för att sedan gå på förfest hos Moa med Malin och Ia. Hör nu och häpna, gott folk! Ikväll ska vi till Palace, jag kom på att det var sjukt länge sedan jag var där och att det var på tiden, hehe..

Men vänner, nu ska jag vidare. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Ida Plantin

tack för smset haha xD jag är medveten om de, lite pirriiigt xD haha <33

2008-11-07 @ 18:17:59
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0