Uppdatering

Hej alla!

Sitter just nu och väntar på att min nya praktiksalong ska ringa så vi kan planera dagen, när jag ska komma dit och så.. Just nu jobbar alla anställda på fredagar så det är fullt, så jag ska bara vara där några timmar på fredagarna fram till jul. Efter lovet blir det ändring på det..

Har så sjukt ont i magen! Både igår och idag har jag fått kramper som bara sitter i några sekunder men som gör så ont att jag inte ens kan sitta rakt. Hoppas det går över snart.. Skönt att det inte är massa massa kramper hela tiden iallafall.

Kvällen ska bli riktigt mysig. Inte för att jag ska göra något speciellt men för att jag bara ska vara hemma med mamma och pappa, äta god mat och se Idol. Har ju inte varit hemma på fredagarna (med några undantag) sen den 11 juli så det ska faktiskt bli skönt att bara vara hemma ikväll.

Nu ska jag ställa mig och laga lite mat till lunchen senare idag. Nån pasta blir det garanterat! Ciao!


Kommentarer
Postat av: sandra

mm, hon har köpt upp den salongen bara för att komma in i köpcentrumet..

o jag var där igår, är ju inte så fin salong..men det kommer ju bli så mycket bättre när jag börjar o när vi får en nya salong..=)

hur går det själv med allt då?

puss

2008-11-14 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0