"We all love disco,"

Igår var jag med på disco-tävlingen i Arboga! Var jättekul att se alla Eskilstuna-tjejer igen och att vara med och heja för att fixa diverse hår&makeup :) Trodde det skulle kännas jobbigt att inte tävla, men det var faktiskt precis tvärt om. Jag tyckte det var mycket roligare och bara hjälpa till och heja. Dock känns det som att jag tävlade själv i kroppen. Trött och ont i både knän och rygg, men det var det värt!

Hoppas att det gick bra igår på visningen som min klass anordnade, och att vår grupp var FIERCE! :)

Idag är en slappardag.. Är sjukt sugen på att baka pepparkakor! Annars blir det plugg och kanske en plugg-fika med Philip om han är kontaktbar snart? We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0