Hot Pepper

Idag har varit en bra dag :) Hade egen hårvård i skolan, och även om jag inte gjorde något med mitt hår hade jag kul ändå :) Gjorde blonda slingor och banan-slingor i brunt på Jenny och det blev ju kalasfint! Sen klippte jag Philip och färgade partier i petrol-grönt och resten i en matt brun ton. Efter denna trevliga skoldag bjöd bästa vännen Philip på Chicken och det var väl ett perfekt avslut på dagen?

Nu har jag precis kollat lite på Make Me A Supermodel, oj-oj vilka hunkar det finns! Ska duscha och rulla upp mitt hår på spolar, se om det blir fint inför fredag. Det är ju mega-party för Malin&Ida då och man måste ju vara på topp då! Ska dit lite tidigare och fixa deras smink och Malins hår, yay :D Är så jäkla peppad inför fredagen, ska bli sjukt kul. Det märktes av i skolan idag när jag stod och dansade i salongen så fort det kom en party-låt, haha!

Men som sagt, nu ska jag in i duschen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0