TONIGHT IS THE NIGHT!

Oj-oj, jag är nästan nervös över hur jävla kul vi kommer ha ikväll, haha!

Jag ska snart packa ihop mina grejer och senare ta mig mot Lagerlunda för att hjälpa Malin och Ida med alla förberedelser inför festen. Det ska fixas med bord och stolar, musik, hår, smink, bål m.m. Partyhumöret tror jag inte vi behöver finslipa något på, DET ÄR IGÅNG REDAN NU. Hela dagen igår trodde jag stenhårt på att det var fredag då, inte idag. Då ser man verkligen fram emot nåt!

Underbara och bästa mamma hämtar mig inatt, det är väldigt snällt av henne! Men jag har ju lovat att hämta henne och pappa några gånger framöver så fort jag får mitt körkort :) Det är det nog värt, en kväll som denna!

Nu måste jag packa och fixa, hoppas ni får en underbar kväll, det ska jag ha :)
Puss&Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0