DOS KORVOS!

Oj-oj. Vilken kväll vi hade igår! Helt underbart, sjukt, kittlande roligt och jag hade inte tråkigt en enda gång.
MALIN, VILKEN PÄRLA DU ÄR! <3

Kvällen började med att jag åkte till Malin runt 20. På bussen träffade jag partyprinsarna 1, 2 och 3 som vi sedan mötte upp på Otten. Jag och Malin gick nästan direkt från henne till Moa där det vankades förfest Malins mycket trevliga vänner. Dricka förtärdes och musik spelades, även en och en annan discodans avverkades. Jag och Malin fick skjuts av snälla Anna till krogen och ja, en av alla roliga grejer som hände under kvällen hände redan vid ingången. Let's leave it there.

Kl. 03.10
Jag: Fan, vad gott det vore med korv.
Malin: Jaaaa, gee miiiiiiiig.
(Jag går fram till korvståndet)
Jag: Hej! DOS KORVOS, TACK.


Idag mår jag inge vidare och fick inte mycket sömn inatt, funderar på att ta mig en powernap innan vi ska till syster på inflyttningsfika. Vi får se.


Hörs kanske senare. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0