For the ones we left behind

Pepparsås, Vänner. placering i sängen, Oboy-blandning, "Fläskfilé, eller?!".

För kanske 4 månader sen var den listan så jäkla mycket längre. Oändlig om inte annat. Är jag påväg åt rätt håll? Det känns som det, och jag hoppas på det.



Idag var det skola. Var sjukt trött hela tiden och fick mot slutet en sån huvudvärk att jag bara ville ta Peters skrynkliga, lilla huvud och mosa sönder det. Dagen kändes helt onödig förutom att jag äntligen börjar figuera ut hur min långhårs-frisyr till gesällen ska se ut. Yay.

Här är lite bilder från träningen igår när jag vägrade ge mig, haha. Jag SKULLE lära mig göra en hängande-i-pannan inbakad fläta som sedan gick upp till tofsen. Gick sådär i början, fick ändra taktik flera gånger men till slut såg det riktigt bra ut!




Kommentarer
Postat av: Philip

Riktigt snyggt. Jag vill med! .. hora.

2008-09-11 @ 19:43:47
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0