Herregud,

Vaknade imorse och bröt ihop totalt. Förstod då hur jobbiga de närmsta veckorna kommer bli. Blä, jag hatar att förlita mig på andra. Inte blir det bättre av att vi är i två olika lokaler i skolan nästan varje dag, och att det tar 10-15 minuter att gå mellan dom. Fatta vilken tid det kommer ta med kryckorna, om man ens orkar gå så långt med kryckor?

Jag är iallafall idag sjukt deppig och stannade hemma från skolan. Ringde sjukanmälde mig och har gjort mycket skolarbete hemma nu på morgonen så jag inte hamnar efter.

Imorgon ska vi ha lära-känna-dag med alla småttingar, både frisör och stil&trend. Vår klass ska alltså hålla koll på 130 elever :| k-a-t-a-s-t-r-o-f. Jag ska iallafall dit och göra mitt bästa, får se hur långt jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0