Nehepp

Det där med mig och planeringar alltså.. Det funkar aldrig. Det blev tyvärr ingen träning idag. Det blev att färga och klippa Mysan, klippa Mysans pojkvän, åka in till stan och träna kort fest på Tina i 3 timmar för att sedan inte hinna till träningen. Istället (det här är planen, förvänta er inte att den håller!) ska jag försöka masa mig upp ur sängen, hinna springa ett varv innan jag åker in till stan för att öva på Tina, träna med Tina på friskis, hinna hem till Johan, umgås en sväng med han för att sedan ta en Wasa utgång med tjejorna. Vi får se hur det går, ska försöka hålla det för er skull!

Nu blir det nog ett litet Friends-maraton, följt av en god natts, ensam sömn. Jag vill alltid vaka upp med dig! Även fast du dreglar och ser ut som en strandad säl när du vaknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0