Toppen!

Känn ironin när jag säger toppen! Att jag har gått och blivit sjuk dagen innan dansläger? Inte coolt. Kan inte vara med och dansa men ska hålla i mina 2 lektioner iallafall och vara med på lärardagen. Åker hem på lördag kväll eller söndag morgon eftersom jag FLYTTAR på söndag! Wooh, fattar det inte! Egen lägenhet, I ESKILSTUNA och 500 meter från dansskolan!

Kommer ha en fin liten inflyttningsfest framöver men vill ha allt i ordning innan den blir av. Så det är ett tag kvar, exakt datum vet jag inte än..

Idag fortsätter jag med packandet.. Känns som jag har packat i evigheter men ändå är det lika mycket skit kvar?! Har iallafall fått bort det mesta, alla hyllor är tömda men ska börja tömma min garderob idag :O Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Natta

haha finns toa o sovrum på samma vångingsplan den här gången ? ;) ifall det blir lite för mycket för någon ;)

2009-08-06 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0