Rock Ballerina

Idag var jag på Årby-skolan och hade lågstadie-elverna igen. Det är blandat ettor, tvåor och treor och det brukar vara en lektion där barnen har sjukt mycket spring i benen, om man säger så. Men idag var de så himla mysiga! Tjejerna ska dansa till en låt från '5 myror är fler än 4 elefanter' och ska ha rosa tyllkjol och nitbälte. Så sött! Kommer bli kalas det där.

Nu sitter jag hemma, är så sinnessjukt trött! Ska nog ta mig en power-nap innan jag ska iväg på möte vid 2. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det märker vi!

Imorgon är det sista träningen med superstar-gruppen, numret ska sättas. Innan det är det privatlektion med Ida Johnsson, :) Nu ska jag powernappa i 20 min, haha! Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emelie

dexter saknar dig med & trulli & de andra hottentottarna, vi också!

2009-12-01 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0