I aint got no time for ya'll!

Jag veeeeeet. Jag har inte skrivit något vettigt på jag-vet-inte-hur-länge.

 
Tyvärr blir det inget vettigt denna gång heller. Tänkte bara berätta att jag har haft "sportlov" som bestått av jobb-jobb-jobb. Lite Stina-tid, lite Johan-tid, men mest jobb. Vill inte tillbaka till skolan nu, kan väl bara fortsätta jobba ist?

Ikväll blir det party, för en gångs skull är jag definitivt inte nykter, 8 Xcide och en halv Jäger står i kylen redo att intagas. Lugn, allt är inte till mig, Johan-gullet ska ha lite också. Lite.. Förfesten blir hos Sara med massa trevliga människor, i hope, så får vi se vart vi tar vägen sen. Fylletaxi har Mallan så snällt ordnat upp redan, allt handlar om tjänster och gentjänster, right? ;)

Nu ska jag duscha för att sedan börja göra mig iordning. Apropå ordning.. Mitt rum är ungefär lika städat som toaletterna i Thailand, det ska ordnas innan jag beger mig. Men, ha en fin kväll, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0