Bollen är inte längre på min spelhalva

Jag har försökt få alla engagerade i dansprojektet men har fått inprincip noll respons så nu känner jag att om någon mer än jag vill att det här ska bli av så får fler försöka lite mer.

Alla var så peppade och meningen med allt det här var ju att vi alla skulle ha inflytande på vad vi ville göra av showen, bestämma låtar, steg och känsla på showen. Men framför allt att alla vi äntligen skulle få dansa tillsammans igen, och dansa det vi tycker är roligt. Inga gränser, det skulle vara vår grej. No limits.

Jag ber till någon där uppe att någon tar tag i det här nu, för jag vet att vi skulle ha så jäkla kul. Jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0