Gå och lägg mig!

Skärpning på mig, jag kommer fan aldrig i säng! Hela veckan har jag inte somnat innan 3 och varit skittrött på jobbet bara för jag inte sovit nog. Men jaja, det har gått bra ändå och jag har jobb över öronen. Nu ska jag jobba 10 dagar i sträck och jäna en jävla massa pengar! Kommer vara levande död men jag är ju trots allt bara här för att jobba..

Var hemma i helgen, skönt att träffa lite folk man känner. Johan kom och hämtade mig på stationen och vilket kärt återseende! Hade bara varit borta 5 dagar men det kändes som en evighet kan jag lova! Blir en helt annan grej när man är 20 mil från varann.. I fredags åkte vi till träffade vi Niclas och Tina och hade planerat en utgång men min migrän sa ifrån :( Tråkigt det men vi hade en trevlig kväll ändå.. Såg på bio igår, Brüno blev det och den var rikigt rolig! Mycket nakenchockar dock som blev lite extra naket när man såg det på en bioduk, men den var kul ändå. Åkte hem idag och det var tungt att åka från Johan men sånt är livet,  :(

Fick mitt schema från Maria idag till hösten och jag kan nog inte vara mer taggad?! :D
Inte mindre än 18 kurser i veckan och ett stort jäkla ansvar men det ska bli superkul!


Nu ska jag försöka sova, får se hur det går.. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0