JStj

Jag älskar dig, så mycket att det gör ont. Varje gång jag ens tänker på att inte ha dig vid min sida svider det i hjärtat. Ikväll ska vi på middag, bara för att. Ingen speciell anledning utan för att jag vill ta vara på varenda sekund jag har kvar i Norrköping. Låter som jag ska dö, men så är inte fallet. Men att flytta 20 mil bort utan dig eller mina vänner, jo det känns som att dö.

Var iallafall på lunch igår med Malin, det var lika trevligt som det alltid är. Du är en fin vän, vet alltid vart jag har dig <3. Efter det sprang jag lite på stan och hittade de jeans som jag tittat på jättelänge, på rean (!), och för endast 250 spänn. Det gjorde min dag, kan jag säga! Hann också träffa Natta och Ida från min gamla klass (hur sjukt låter inte det?) och kom på hur mycket fina tjejer jag hade där. Puss på HvFr3! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0