Mysiga Mössan

Natten till idag har mer eller mindre varit som natten innan julafton. Pirrig i magen, lite orolig och helt klart sömnlös. Vaknade första gången runt 4 och kunde knappt somna om. Gick upp 7 trots att jag inte har mösspåtagning förns 10. Känns konstigt att faktiskt vara ute i god tid, jag menar, det är ju inte riktigt min grej. ^^

Idag är det iallafall mösspåtagning och jag är exalterad! Efter det ska vi tydligen ha lektion med Monica, om hon säger åt mig att ta av mig mössan åker hon på spö kan jag säga! ;) Jag är iallafall klar (2 timmar tidig) med sminket och ska sätta igång och locka håret såhär på morgonkvisten. Har ju ändå inget annat att göra liksom..

Nu är det ju fullt ös - medvetslös (tummen upp) som gäller i 10 dagar framåt, så ni ska nog inte förvänta er så mycket uppdatering, möjligen några alkoholpåverkade inlägg framåt en sisådär 04,00 på morgonen.. Nu ska jag iallafall locka håret och sen åker jag och mössan till skolan för att riva av studentveckan, WOH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0