Ovärt

Jävligt ovärt att vara så sjukt dålig på att uppdatera men jag är så sjukt, jävla, ovärt deppig att jag faktiskt inte pallar. Resan, både den till Turkiet & Skara, var underbar men så fort jag satte mig nyss och faktiskt inte hade något att uppehålla mig med så började jag bara storböla. Jag vill inte flytta till Jönköping.

Det här är inget symati-inlägg, jag vill inte ha någon sympati för då vill jag bara flytta ännu mindre. Behövde bara skriva av mig.


Johan, Malin, Philip, Tina, Ida, Stina - Ni är allt för mig.
Det känns fan som att mitt liv tar slut på lördag.


Kommentarer
Postat av: ida

jag vill inte skriva nån jävla sympatikommentar... men jag blir tårögd och tänker på dig!



en sak vet jag, du kommer klara det, för du är stark! glöm inte att jag kommer och hälsa på dig i jönköping, lovar <3

2009-06-30 @ 19:08:21
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0