Cambridgekuren - Dag 2

Vaknade imorse med världens migrän :(
Stannade hemma från mina 3 lektioner idag och sov istället. Har fått nya migräntabletter som jag provade för andra gången idag och nu kändes det som de funka bättre än förra gången för jag är rätt pigg nu..

Drack min frukost förut som var en milkshake med cappuchino-smak. Idag drack jag den varm och med mixerstaven och då var den faktiskt helt okej. Fortfarande pepp, men dom säger ju att den tredje dagen är den värsta och det är imorgon. Lycka till mig själv!

Tittade precis på Twilight och fan vad bra den var! Vill bara se uppföljaren, om det kommer nån.. Philip har nog koll på det? ;)

Lunch om ca. 2 timmar, vad för spännande ska man dricka då? Vanilj-shake kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0