Cambridgekuren - Dag 4

WOH! Jag överlevde dag 3, det är ett mirakel! Det var riktigt jobbigt igår kväll men jag tog mig igenom det, har Johan att tacka för det.. Så fort han kommer hit försvinner allt som har med hunger att göra.

Milkshakesen börjar gå ner lätt nu, mår inte lika illa av dom och tycker inte dom är lika äckliga längre, haha! Johan kom och klämde på mig igår och sa att han tyckte jag hade blivit smalare, men han vill nog bara vara snäll :) Jeansen drogs dock på väldigt lätt imorse, härligt!

Nu ska alltså den värsta fasen vara över och jag ska börja bli piggare och hungerkänslorna ska börja försvinna. Det är också nu kroppen börjar ta av fettdepåerna och det är då det börjar hända grejer! Så nu är jag verkligen pepp!

Mamma&Pappa sitter på nedervåningen nu och äter kött och potatisgratäng, inte alls sugen ska jag säga, haha! Försöker intala mig själv det iallafall, det luktar iallafall jävla gott. Längtar till den 25:e då min rena kur slutar och jag får börja äta mat igen! Då ska hela familjen köra igång med GI så jag förhoppningsvis går ner ännu mer eller åtminstonde stannar på den vikt jag uppnått.

Nu är det snart melodifestivals-final, tjoho! Jag hejjar nog faktiskt på EMD eller Sarah Dawn Finer. Jag bryr nog egentligen inte, så länge vi inte skickar "Snälla snälla" eller hon som sjunger opera.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0