Cambridgekuren - DAG 8

Hej!
WOHO, jag har redan klarat en vecka :D Känns underbart! Bara 6 dagar kvar..

Ställde mig faktiskt på vågen igår kväll och jag (som inte har vägt mig på ett år) var inte helt avskräckt. Kan tänka mig att jag har gått ner 3-4 kilo under den här veckan, vilket är helt fantastiskt! Nu när jag vet vad jag väger nu så är det lite lättare att sikta in  sig på en målvikt än att bara mäta sig..

Sov hos Johan inatt, han får mig alltid att tänka på annat! Förutom när han bestämde sig för att äta mina favoritnudlar igår kväll, haha! Det suktades i magen kan jag lova.

Fick lite tips från en Anna som tipsade mig om att man kunde festa till det rejält genom att äta 100g räkor istället för en soppa. Ska kolla lite näringsämnen och sånt men det låter ju helt underbart att faktiskt få tugga. Haha.

Nu blir det frukost! Jisses, vad sent. Jaja. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

VA duktig du e gumman! jag ville med testa cambridgekuren, koster det pengar? eller gör man allt själv? Åhhh vil lära mig! puss ouss

2009-03-18 @ 12:05:46
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad väger du nu då? hur många kilo ska du gå ner? Vad är ditt mål?

2009-03-18 @ 17:50:29
Postat av: anna

Hej Anna här igen :)

Mm det är många som längtar efter att just tugga :)Glömde skriva att du kan festa med 100 g OSKALADE räkor utan att falla ur ketosfasen. Självklart ersätter inte detta en måltid utan då måste ta alla de tre påsarna.

Kämpa på!

2009-03-18 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0