Lista

Kommer ni ihåg att jag skrev en lista på allt jag var sugen på? Då var det bara nyttiga saker som broccoli och annat.. Nu ser den helt annorlunda ut kan jag lova.

- Macka. Vanlig jävla macka med ost. Eller skinka. 
  Eller tonfisk. Eller räkor.
- Marabouchoklad. Mintkrokant helst.
- Potatis.
- Pomme med bearnaise-sås.
- Plankstek. Pappas eller den på Baccus.
- Cola. Massa cola.
- CHICKEN KEBAB
- Cheeseburgare
- Tacodipen på Max
- Orginalmålet på Max
- Wienerbröd
- Valnötsbröd med smör

Dock är det här grejer jag har planerat att sluta äta. Det här är ju sådana saker man ska unna sig då och då, men jag har alldeles för låg självdiciplin för det. Börjar jag väl äta det där så går det inte att sluta.

Väntar fortfarande på min lön, men när den kommer ska köpa gymkort. Funkar inte att bara gå runt om dagarna och aldrig träna. Visste ni att det snart är ett år sedan jag tränade regelbundet senast? Sjukt. Men nu kör vi igen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0