Rastlös

Nu jäklar börjar mitt humör tryta. Jag är hungrig men har redan ätit och ska inte äta igen förrän 20.00. Ser inte ens fram emot det, tyvärr. Jag är sjukt sugen på att tugga på något, även om det skulle vara en broccoli. GAH, uttråkad är jag och vad gör man då? Jo, man äter. Men vad får jag nöja mig med? Vatten.

Lite saker jag är sugen på:
Gurka
Kantareller
Räkmacka
Pasta
Popcorn
Pannbiff
Morötter
Ananas
Kiwi
.. ja alla frukter
MJÖLK
Potatis
Bulgur

Nej, men det är nog inte så farligt ändå. Jag är pepp fortfarande, jag lovar. Just i denna sekund är det bara lite tungt. Imorgon kommer bli ett helvete. Men förhoppningsvis har jag mycket att göra på praktiken så dagen bara flyger förbi och att jag inte ens märker att jag är hungrig. Personal reminder: Drick vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0