WBGF?

Igår var jag en duktig flickvän som gick och köpte GuitarHero till Johan. Han fyllde inte år eller nåt, jag tyckte bara han var värd det.. Ikväll kommer det spelas! :)

Idag ska jag ÄNTLIGEN få färga mitt hår! Det har inte blivit av på 2 månader, anledningen till det vet jag inte. Det bara hände.. Men idag ska det iallafall bli av, Tina ska väl också få sig en dos av Schwartzkopf.

Till sis! Du måste ju ta kort och lägga upp på bloggen så jag får se resultatet, är ju jättenyfiken! :) Kul att du blev nöjd!

..Jag saknar Pepper. :(


Kommentarer
Postat av: stina

om du går och köper impulspresenter till johan som är över 500 kronor kan jag säga att du aldrig kommer ha råd att åka hit. :/ :(

2009-03-01 @ 20:14:35
URL: http://stinajohansson.blogg.se/
Postat av: sis

jag ska, men inte idag, har jobbat mycket och idag orkar jag inte fixa håret :P haha

2009-03-03 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0