Synden straffar sig

Igår var vi på Otten, har jag haft så roligt där som igår? Jadå, det har jag nog, men det var fan en toppenkväll. Förfestade hos Moa och jag körde lite trolleri med en kortlek för två killar som hade lite alkohol i kroppen och några skruvar lösa, haha! Stod i kö l-ä-ä-nge men röjde ordentligt när vi väl kom in. Höll på att lappa till både Tina och Ninos för jag fick en hand på arslet och inte visste vem det var, men dom kom undan lindrigt ;)

Fick skjuts av snälla Ia hem, somnade fort och sov länge. Idag har jag på första gången på en månad eller två inte gjort något alls. Första gången då jag bara kan vakna upp utan stressen, skönt.

Saknar redan Eskilstuna, vill bo i den där danssalen! Så bra trivs jag. Är jättesugen på en fika med Stina precis just NU men hon är ju 13 mil bort så det blir svårt :( Men det är inte alls lång tid kvar tills jag är boendes i Eskilstuna, danslärare och med en av mina bästa kompisar 5 minuter bort :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0