Come on ya'll!

Idag har jag äntligen kommit tillbaka något till vardagen.. Tillbaka på dansskolan, har saknat det där stället under lovet! Hade 2 privatlektioner, båda i grupp. Blir så glad av att göra grupper, älskar att se när det klickar! Gav dem mycket idag så vi får se hur förvirrade de är på tävlingen. Men känner jag mina tjejer och grabbar rätt så kommer det gå finfint! Efter privatlektionerna hade jag och Fia tävlingsträning med alla som ska köra på lördag, sjukt hur många de är! Men även om de var många så var det kul att få dom lite taggade inför tävlingen. Efter det klippte jag Linda och nu sitter jag här! Försökte vara med på Avancerade jazzen men kom fram till att jag nog ska hålla mig till medel, haha! Har inte hittat mitt jazziga jag än..

Imorgon är det stor-möte inför avslutningen, ska ha lektion med Årby-skolan också. Nu ska jag glo lite på Vänner, sen sussa gott :)

(Förresten! Målarn kom idag, han var trevlig så jag skyller nog inte gårdagen på honom. Sen att han rev ner hela hallen och sa; "Oj, det här tar nog lite mer tid än väntat.." har inte med saken att göra... Men ändå.. Inte Leif's fel, Sandå Måleris fel!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0