Möte, middag och Kalmar!

Igår hade vi möte inför avslutningen, skönt att lätta sitt hjärta lite och träffa alla dom man gillar så mycket! Kan verkligen inte önska mig bättre arbetskamrater! Pratade om allt mellan himmel och jord, fick också reda på en mycket glad nyhet, grattis Maria! <3

När jag kom hem vid 23 igår hade målaren lämnat en lapp på golvet där han skriver: "Hej! Imorgon (fredag) kommer jag ca. 07.00.. Mvh Målaren"

- Vafan, kul att gå upp 7 när man är ledig? Jaja, surt.

Idag kommer Anna hit, ska färga och klippa henne, äntligen! Har dragit ut på det som tusan, men nu är det dax! Senare ikväll kommer Stina och Jonte hit så ska vi käka lite middag och dricka vin, tjo! Blir dock jäkla tidigt för jag åker ju 05.00 till Kalmar imorgon för regionstävling, wooh! Ska bli kul att hejja på alla sötisar men inte resan hem och dit :/ Men det är det värt!

Nu ska jag göra mig iordning, tjoho! Nu är det faktiskt kul att göra nåt med håret när man inte ser ut som blomvatten längre ;) Är så nöjd med färgen, den är perfekt! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ida plantin

hahaha blomvatten!! haha de va verkligen så slående likt^^ men du e du fiiieerce! och heey! jag väntar på biild! <33

2009-11-08 @ 12:50:46
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0