New York

Vi sätter oss ner
Utan ett ord
Som så många gånger förr,
du beställer ett glas vin
och jag en kopp te

Och fast vi båda vill,
mer än något annat
Så står det skrivet i pannan att
man väcker en ångest när man släcker en annan.



Idag hade jag Årby på morgonen, gjorde klart Fiffilura-dansen, äntligen! Vet dock inte hur det kommer gå när jag inte är med och dansar på deras uppvisning, men det får vi ta då. På em hade jag 9-12års-grupperna (nybörjare och fortsättning) och sen silver/guld-gruppen.. Imorgon har jag Årby-skolan igen, men lågstadiebarnen den här gången. Efter det ska jag handla mat, klippa Martin och sen ha 2 lektioner. Imorgon ska jag nog bannemej åka hem direkt när jag slutar, det har hittils hänt 1 gång på 4 månader. Det ni..

Nu ska jag sussa och drömma sött om min fina <3 Dobranoc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0