A place like home

Efter vm-träningen igår kom Stina och vi åkte till Sylvia och fikade. Det regnade så sjukt mycket!! Inte lite regn sådär utan det verkligen ÖSTE ner! Men det var mysigt att sätta sig där med en varm latte och jordens godaste  (ni anar inte hur gooood den var!) kladdkaka. Satt där tills de stängde vid 23-tiden och åkte hem i regnet då. Kan inte fatta att jag satt med Stina på ett fik vid dansskolan och sen cykla hem.. Det låter inte som mycket, men vem kunde för ett år sedan veta att jag skulle göra det? Att jag skulle jobba på Let's Move? Att jag skulle ha Stina inte mer än 2 minuter bort och att jag skulle ha de bästa jobbarkompisarna? Inte jag iallafall. Men jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!




Idag har jag haft 2 privatlektioner, sen kom Josefine och klippte sig. Stannade kvar på dansskolan och satt och snacka med Jonna och Rebecka, dom fattar inte hur bra de har det! Ibland vill jag faktiskt också vara 14 år och ha hela livet framför sig! Men sen får jag tänka efter och komma fram till att jag har allt jag önskat mig. Så inget klagande från min sida! Åkte och handlade sen och nu sitter jag här. Ikväll blir det bara mys framför tv:n. Imorgon tas min oskuld på Eskilstunas ute-liv, dock nyktert eftersom jag jobbar 10-20 på söndag. Kul att träffa brorsan iallafall! Man skulle kunna tro att vi ses varje dag när vi bor så nära, men nej nej - vi är för lata för det, haha!

Nu blir det vindruvor och film, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0