Nerverna på utsidan

Oj, idag blev jag riktigt nervös över resan till Vm.. Har ju inte planerat för fem öre för jag har inte riktigt förstått att vi ska åka. Helt sjukt. Jag ska på Vm och hålla koll på alla, fixa hår, sminka, se till att allt sitter där det ska, peppa, filma, ta kort, stötta, omdanser, semifinaler, när och hur vem ska in vart. Det är inte lite ansvar där inte. Men HERREJÖSSES vad kul det ska bli! Hur nervös jag än är så är det en dröm att få den här chansen och jag kommer njuta av varje sekund!

Idag ska min kära bror växla pengar åt mig, jag hinner inte idag och vill se till att de inte behöver beställa in valutan. I värsta fall har jag kortet men det kommer nog i sista hand. Imorgon ska jag städa och packa så åker vi på onsdag morgon! Iiih, spännande! :)

Nu ska jag vika tvätt, tjoho! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0