Resumé

Vet att uppdateringen har varit helt off, det är för att jag helt ärligt varit död när jag kommit hem från jobbet..

Helgen var iallafall den mysigaste och finaste på länge! Johan överraskade mig i fredags med att komma hit, glad tjeeej! Han ringde, precis när jag skulle klippa Anna, och sa att han inte kunde komma upp den helgen och jag blev skitledsen. Precis då ringer det på dörren och jag trodde det var Anna men då stod fina, fina Johan där! Jag klippte Anna och sen åkte jag och Johan runt i Eskilstuna till diverse ställen jag inte kunnat åka till för jag inte har nån bil. Blev presentshopping till Johan, en sväng till ÖoB för en tavla, grytlappar och diskhandskar, haha! Vi orkade sen inte laga mat så det blev svullomat - kycklingtallrik!

På lördagen skulle några av danstjejerna ha uppvisning på Parken Zoo och jag skulle vara där och hålla lite koll. Jag och Johan åkte dit tidigare för att bara gå runt på parken och kolla på alla djur och Fantomengrottan, hahah! Den var så läskig när jag var liten och nu var det bara - "jaha, var det allt?"..

På kvällen gick vi på bio på Rio, så mysigt! Biosalongen där var myyycket mindre än den i Norrköping men gud vad mysig den var! Köpte på oss massa gott och kollade på Inglorius Basterds, så sjuuukt bra film! Rätt grov men ändå rolig, Pitten är ju så jäkla bra skådis!




Nu ska jag till jobbet, Vm-träning och 2 andra kurser.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0