"Jag såg det på Facebook.."

Är man beroende av Facebook eller vad?!
Hann se på Facebook att det var snö ute innan jag tittade ut igeom fönstret själv, det är ju sjukt.. Skulle ta en fika med Jonte i vårsolen idag men man kanske får sitta inne då :/

Hade den sjukaste drömmen idag!! Jag drömde att Lisa på jobbet hade en kärleksaffär med ERIK SAADE....?! Vi var på nåt kalasaktigt och hon var inne på toan och hångla loss med den där snubben, som btw är typ 7 år yngre, haha! Sen lacka hon ur på mig när jag inte förstod att "det var sådär det skulle vara..". Nu har jag lyssnat på Manboy för mycket med eleverna, jag säger då det!

Nu ska jag käka lite frukost, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0