Vadå, tävling? Nää, vi var på Ikea!

Nej nej, vi var inte på tävling i Stockholm igår! Vi var på Ikea kom vi fram till. Iallafall med tanke på våra resultat...

Vet verkligen inte vad som gick snett, mina ungar dansade på som aldrig förr och alla kom av golvet och sa hur kul de hade. Däremot sa resultatlistan något annat. 3 (!) prickar och TVÅ finaler var det vi lyckades skrapa ihop. Så himla tråkigt när jag vet hur mycket mina kids vill och kan! Så den här tävlingen lägger vi bara bakom oss istället och siktar in oss på Sm!

Har haft migrän hela dagen så det blev lite jobb men fick ta in vikarie på sista då jag inte visste om jag skulle svimma eller spy. Tråkigt att jag alltid får migrän efter tävling, det slår verkligen aldrig fel! :( Men nu när jag har sovit och tagit mina tabletter är det mycket bättre så imorgon är jag fit for fight igen!

Nu ska jag sova, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0