11 dagar sen vi sågs

Tänk vad tiden springer iväg..

Vad har hänt?

- Varit i Norge en helg och undervisat sjukt duktiga elever. Saknar dom lite nu när jag tänker på det, alla var så hilma goa! Men, i'll be back!

- Julafton kom och gick förbi igen. Handlade sista klappen samma dag (!), skrev julrim med Dennis och fick nog med presentkort på Make Up Store att jag någorlunda kan fylla på mig ack så tomma sminkväska. Perfekt! Ingen av oss hade dock någon julkänsla så vi bestämde lite smått att det blir en Piña Colada på en strand i Thailand nästa julafton. Inte mig emot!

- Gick ut på juldagen och hade jättekul ända tills min migrän kom springandes och sa att jag inte skulle ha roligt längre. Dock vaknade jag pigg och glad så inga sura miner. Det kommer fler juldagar!

- Tog en shoppingrunda med systern idag och hittade massor av fint på Cubus. Kom hem och åt middag med hela familjen, jag älskar att ha alla er runt mig. Ni är det bästa i mitt liv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0