Dag 15: Mina drömmar

Vart ska man börja?

- Helt ärligt, utan att överdriva, så har jag fått så otroligt många drömmar uppfyllda att jag just nu är förjävla nöjd med det jag har. Jag får jobba dagligen med det jag älskar absolut mest. Dans! Det är helt fantastiskt och har öppnat så många dörrar för mig att jag just nu inte kan önska mig mer. Senare i livet kanske jag vill öppna egen dansstudio eller så kanske jag inte alls vill hålla på med dans.. Den dörren står fortfarande öppen. Jag vet ju inte  hur jag kommer känna om 5 år eller ens om 1 år. Det är sådant som bara framtiden kan visa. Men just nu, helt klart nöjd :)

- Har i flera år haft en dröm om att bli makeup-artist. Gud, vad kul det skulle vara! Vet att jag är duktig, skulle vilja ha det på papper och verkligen få lära mig ALLT som går att lära sig inom yrket. Att jobba på en teater som maskör vore grädden på moset. 

- Trots allt detta så är ändå största drömmen rätt simpel. Barn, hund och hus. Då skulle inte jobbet vara lika viktigt som det är nu. Jag vill bara ha ett jobb jag trivs med, en kille som får mig att känna mig trygg, ett hus som känns som hemma och små knoddar som springer omkring. Annars är mina drömmar inte så specifika.


Kommentarer
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0