Is it true?

Jepp, Sara har en helt ny design på bloggen! Ny typsnitt, nya färger, nya bilder. Lite mindre lull-lull och lite mer ..vuxet? Jaja, man ska ju alltid försöka.

Livet rullar på som alltid! Har precis avslutat kursvecka 2 och det känns redan som vi har hållt på mycket längre! Det tar på krafterna att ha så sjukt mycket lektioner, även om det inte känns av när man väl står där och undervisar. Förra terminen hade jag ca 15 lektioner i veckan, och då började tröttheten komma i kursvecka 10. Nu har jag istället 25 kurser i veckan, både på dansskolan och diverse skolprojekt, vilket är nästan det dubbla. Lägg på 2-3 privatlektioner i veckan, då förstår man att mitt huvud och min kropp inte riktigt vill hänga med! Men jag ska inte klaga, det finns så mycket arbetslöshet där ute och jag ska vara glad över att ha jobb! Sen att mitt jobb är det roligaste jag gjort i hela mitt liv gör inte saken värre, hihi!

Nu ska jag hoppa i säng! Jobbat mellan 11-17 utan paus så min kropp har kastat in handduken för dagen! Måste lära mig att äta mellan lektionerna, men det är svårt när man inte riktigt finner tiden till det.
Ha det gött, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0