It's a beutiful day!

Idag skiner solen som aldrig förr! Har ni tänkt på att det har varit snö sen den 13 december? Det är 72 DAGAR av snö! It's crazy! Nu när det är soligt ute blir man iallafall lite gladare, lite piggare! Snön kanske smälter bort nu? Jag håller iallafall tummarna! Vill köpa ett par jättefina vårskor från Stadium men känns så konstigt när det är snö ute. Hur som, jag hoppas att snön har gjort sitt nu.

Idag ska jag iallafall göra ett nytt försök att ta mig hem till Eskilstuna.. Det står på SJ:s hemsida att alla tåg till Etown är inställda, men att det ska gå en ersättningsbuss istället. Så 14.32 är tanken att jag ska få åka hemåt. Imorgon har jag Zumbaworkshop med ett företag, tjoho! Skönt att träna lite, har känt mig så slö de senaste dagarna! På fredag är det långträning med Move!, det ska bli så skoj! Hårdträning inför Åmål, wooh!

Nu ska jag ta mig lite mat i magen och sen sminka mig lite så man inte ser ut som Mr. Hej Komohjälpmig.. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Daniella

hej sara

du är bäst :)

2010-03-05 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0