Linköping - Eskilstuna - Sala.. Inställt.

Jahapp, idag skulle man ju åkt hem från Norrköping. Icke sa Nicke! Det tåg jag skulle åka med blev inställt och nu sitter jag hos mina föräldrar igen. Imorgon går inte första tåget förrän 12.32, alltså 1,5 timme efter att jag börjat jobba. Not good! Detta resulterar i att jag får ställa in Zumban, tävlingsträningarna får bli friträningar och jag har tur om jag hinner till formationsträningen. Nu är det bara att hålla tummarna för att tågen imorgon inte är försenade eller inställda, wish me luck!

Nu över till annat. Jag har nog haft den mysigaste helgen på länge! Allt har bara varit superbra, har fått myst massor med min bästa Johan och ja, allt har varit perfekt helt enkelt! Vilket gör det ännu tråkigare att åka hem, men men! Nästa vecka är det ju lov så vi får hoppas att jag har tid att åka hem till Norrköping, vore mysigt. Ska bli skönt med lov men kommer ha så sjukt mycket överskottsenergi! Blir nog några spinningpass på Friskis eller dylikt så jag får träna lite.

Nu ska jag äta mitt goda godis (vore ju konstigt om man åt äckligt godis..) och kolla på filmen The Ugly Truth med Cathrine Heigl och Gerard Butler. Den verkar kul. Cathrine är ju så galet snygg, lite Marilyn Monroe-look på henne tycker jag nog allt.


Cathrine Heigl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0