Sådan far sådan dotter

Ibland är min pappa faktiskt rätt rolig. Eller så är det så att både han och jag har lika dålig humor. Kan vara vilket som. Idag fick jag iallafall honom att gå med i Lockerz.com så jag skulle få poäng. Då har han tydligen en "fejk-mail" som han använder till just sådana saker för att slippa all skräppost som kommer annars. Vet ni vad han heter?

per.siljekvist

PER SILJEKVIST

PERSILJE-KVIST

Hahahah, jag dog! Så jävla kul. Typisk Söderlunds-humor.


Anyways, nu är jag som sagt i Norrköping igen. Ska alldeles straxt klippa min morbror och sedan ska jag försöka ta mig till stan för en fika hos Malin i hennes lya! Det ska bli mys! Ikväll är det Ö-Ryd som gäller, myyys!

Kommentarer
Postat av: plattan

HAHAHAHHAHA ååh ååh.. jag har läst de här inlägget massor av gånger men nu, NUU slog det mig vad det roliga va! HAHAHAH fyyfaaan! hahahah ja dör!

2010-02-26 @ 23:54:19
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Jonathan Adolfsson Cabrera

hahahahahahahahah fan va smart ändå xD

2010-03-02 @ 00:10:37
URL: http://jonathancabrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0