Minnet är gott, men kort

Hur länge sen var det inte jag bloggade? Glömde för en stund att jag ens hade en blogg. Ändå har den besökts 12 gånger igår? Vilka 12 människor ni nu är så måste ni vara grymma människor! Eller människor utan liv, välj själv haha!

Lot's have happend since we last met! Jag fick jobb helt random på en resturang i Stavsjö, den som ligger precis vid E4an. Som bambi på hal is fick jag lära mig hur det är att jobba i ett kök men det har gått förvånansvärt bra! Grymt trevliga jobbarkompisar vilket är gött när man sliter som man gör. Men det är ett sjukt roligt jobb! Träffa massa massa människor och att få hålla på med service hela dagarna är ju nåt jag gillar.

Om en månad flyttar jag tillbaka till Eskilstuna för ännu en termin på Let's Move! :)

Livet flyter på rätt bra, faktiskt. Man hinner inte med så mycket annat än jobb men men.. Bara 10 jobbdagar kvar sen är jag ledig 2 veckor innan dansen sätter igång. Jag får leva då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0