Öhh, watcha say?

Hej hopp!

Jag har då över natten tappat min förmåga att prata. Låter som karl i blåsväder, inte okej. Jag tycker det iallafall är skönt att jag bara är lite hes, har inte ont eller feber eller något annat så allt blir nog bra till slut.

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon och åt min frukost i lugn och ro. Har precis köpt ny yoghurt som jag trodde skulle vara aaaaasgod, men den smaka skit. Inte okej. Men jag hade ju iallafall mitt älskade Indian Chai-te så jag överlever..


Idag är det bara några lektioner, skönt eftersom jag är lite krasslig. Har Årby-skolan, disco forts. 2 och gruppträning med Nitarna och Move. Mina A-klassare! :) Nu ska jag börja packa ihop mina grejer och dra mig mot dansen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonathan Adolfsson Cabrera

hahahahahaa jaa vafan! xD du kommer få så roligt åt minavideobloggar! :D

2010-03-29 @ 14:14:54
URL: http://jonathancabrera.blogg.se/
Postat av: Jonathan Adolfsson Cabrera

hahaha jaa men vad fasen gör man när det bara finns kalaspuffar hemma? xD haha

2010-03-31 @ 16:44:07
URL: http://towejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0