Winter Cup, Åmål

Tänkte ta och skriva lite om tävlingen som var i helgen i Åmål! Liten hall och trångt men SHIT vad alla mina underbara elever körde gärnet! Helt klart en nytändning för tjejerna, det syntes så fort dom gick ut på golvet.

Trots en trång hall och halt dansgolv blev det en väldigt lyckad tävling för Let's Move och vi knep många prickar och pokaler! Satt men tårar i ögonen många stunder när jag såg eleverna dansa, jag är så otroligt stolt över dem! Att jag fått möjligheten att vara en del av deras dans och pressa dem att ge sitt bästa och se dem lyckas är det bästa jag vet!

Lite resultat:
Jonna vann! Madeleine Bjørlo (flerfaldig junior - och seniorvärldsmästare) hade henne som etta, fantastiskt! Jonte kom 2a och kom upp i Superstar, första killen från oss som jobbat sig från brons till Superstar hos oss! Helt sjukt! Isabell var skitsnygg i sin nya dräkt och kom till final och slutade 7a, bara en prick kvar till superstar där nu! :) Julia Lindberg kom precis utanför finalen men fick prick! Ida tävlade i ny åldersklass och knep andraplatsen direkt i en helt klart tuffare klass! Linnea gjorde debut i Superstar 12-15 år och kom på en imponerande 8onde plats, så jäkla bra jobbat! Ida och Linnea tävlade par och knep andraplatsen, bara en prick kvar till star nu! :) Rebecka tävlade sin första tävling i Superstar 16+ och dominerade dansgolvet! Hon tog hem bronset vilket är helt sjukt! Så duktig!

Nu blir det sängen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0