Blir bara förbannad..

Ni vet en sådan sak som kallas 'hatkärlek'? Den har jag alltid känt för Kissie. Det är något jag tror dem flesta som läser hennes blogg känner - att man inte gillar henne alls men ändå inte kan sluta läsa. Det är ju trots allt det hon byggt upp hela hennes image på. Men igår var hon med på BellaTyraShow.se och min hatkärlek ändrades helt.

Nu kan jag inte ens se på henne. Förstår hur jobbigt det måste vara att i flera år ha mobbat och hånat BlondinBella på sin blogg och sedan sitta där face to face med henne med 100 000 personer som tittar live.. Trots det så kan jag inte förstå hur hon kan sitta där och säga att hon inte har dåligt samvete över att hon är så otroligt elak i bloggen.. Hon hade en jättestor chans att ändra sin image i den här intervjun och komma dit och vara sig själv. Tyvärr tror jag det inte längre är någon skillnad på Kissie och Alexandra längre då hon har grävt ner sig så djupt i den här grejen att hon inte vet hur hon ska ta sig upp. Hennes beteende igår påminner mig om mobbarna i högstadietiden som egentligen bara var osäkra och rädda. Hoppas hon kan se på videon nu och förstå vad hon håller på med och rädda det lilla av Alexandra hon har kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0