Zjuk ZumbaZara

Nee ni, det här håller ju inte! Har haft feber om vartannat i två dagar nu. Inte kan man vara ledig heller sista veckan på terminen, nej det håller bara inte! Så jag har jobbat ändå, visserligen dansat mindre än vanligt men ändå. Körde en sjukt lång dag idag med dans oavkortat mellan 11.40-21.30, vilket inte riktigt är okej.. Hoppas hela tiden på att bli helt frisk med jag vet inte hur det ska vara möjligt när jag aldrig kan vila upp mig. Men men, nu får jag stå ut den här veckan med att vara lite krasslig så får jag vila upp mig till helgen.

Nu var jag jättenegativ ett tag där. Nu släpper vi det! Är rätt glad över livet. Helt klart nöjd! Ser på Facebook dagligen hur människor klagar på att de ska till jobbet. Jag är lite annorlunda och klagar när jag inte får jobba. Älskar mitt jobb! Hade jag varit ekonomiskt oberoende skulle jag jobbat med det ändå! Bästa jobbet på hela jorden <3

Sitter och nynnar till en version av 'Hey, Soul Sister' där det inte är någon sång, enbart piano. Mysig till tusen! Nu ska jag krypa ner i min säng. Imorgon har jag sovmorgon. Skönt! Det behövs efter mördar-dagen jag hade idag :) Hoppas jag mår bättre imorgon!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: vilma

Krya på dig sara!

Jag hade 39 i feber igår men nuu är jag feberfri... men ska vi göra massa nytt på träningen idag?

för att jag vte inte om jag orkar komma...efterssom att det är sista gången idag? eller är det nästa vecka?



Krya som tusan nu Zumba Zara :)

2010-05-04 @ 12:34:20
URL: http://shuffs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0