I couldn't see how every sign pointed straight to you

Sitter sminkad i morgonrock och klockan är halv 2. Haha, det är så livet som danslärare ser ut. Ska ta på mig och dra mot mot dansen för att planera föreställningen i december. Spännande!

Efter mycket om och men så har det löst sig med resan till Danmark. Vi åker buss med Örebro, ska bli såå roligt! Det är tydligen dansare från 4 dansskolor på den bussen så man kommer lära känna mycket nytt folk vilket alltid är kul! Alex och Emelie åker också i den bussen, gött! Bussen går 03.00 från Örebro, frågan är om det är någon mening i att sova alls? Tror inte jag kommer kunna somna ändå. Den 20e åker vi!

Nu måste jag dra mig, hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0