Rude boy

Vaknade upp utvilad och glad, åt frukost och hamnade på nåt sätt i sängen igen och sov 2 timmar till. Skönt. Nu är jag sådär pigg-men-uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle behöva laga matlådor nu när jag ändå är ledig, men jag har ingen mjölk kvar.

Och vet ni vad jag måste göra då?
Gå till affären.
Och vet ni vad det är för väder?
Jo, skitväder med hur mycket regn som helst. 

Sitter och inväntar att det ska avta men det händer liksom aldrig. Så nu funderar jag på att fixa taco, för till det behöver man ingen mjölk. Men då vill jag ha saft till och det har jag heller inte hemma. Ni ser mina problem va? Nu ska jag sluta sitta och svamla och börja göra nåt åt saken istället. Äta mat, taco utan saft. För jag vill inte bli blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0