Första träningen!

Idag efter skolan gick jag, Philip och Ida upp till frisörskolan för att öva lite. Vi slutar så tidigt på måndagar så det känns som ett bra tillfälle att öva. Alla tre började med att öva långhår men det gick inte så bra för min del. Hade inte mycket inspiration idag men gjorde ändå mitt bästa. Efter ett tag kände jag att jag inte kunde göra mer så då började jag öva på något jag inte övat på sen 1:an - Vågfön. Var helt förvirrad över hur jag skulle göra men efter lite hjälp från Kjell gick det bättre. Övade lite på det och efter ca. 3 timmars träning kände vi att vi var klara för dagen och begav oss hemåt.

Känner mig väldigt positiv inför detta projekt-arbete. Jag tror Ida, Philip och jag blir ett bra team. Vi ska samlas någon dag och göra upp en planering över vad, när och hur vi vill ha allt gjort. Kommer bli kalas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0