A Big HairDay

Ojoj, vad jag har jobbat med hår den här veckan!
Trots  att jag har varit sjuk :)

Färgat mamma på salongen. Hade en mörkblond, guldig botten färg och gjorde sedan slingor i hätta. Färgade min brors flickvän igår. Hon var ljust brunhårig innan och jag gjorde underhåret mörkt och gjorde slingor i samma mörka färg, blondt och behöll slingor i hennes naturliga färg. Sjukt nöjd med det resultat! Idag gjorde jag blonda slingor på min bror som är ganska ljust brunhårig annars.. Gjorde inte vita slingor utan bara lite "sunkissed"-look. ASSNYGGT! :D Klippte sedan honom, också jättebra blev det :) Nu har jag stylat min brors flickvän som på party. Fixade även min systers hår som också ska iväg.

Yeah, I rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0