Helt onödig dag, typ.. (Yo?)

Dagen började ju finfint med  noll sömn för att sedan jobba 06.00-08.30. Inprincip sprang till skolan för att hinna till den förbaskade samhällslektionen och mina kära klasskamrater berättar då för mig att jag inte har en enda lektion idag. MEN KUL DÅ?!

"Jaja, jag kan väl plugga lite hemma när jag ändå har tid." Men vad händer? Jo, jag somnar i soffan och sover 3,5 timme. Hann inte plugga utan lagade mat, och ska nu åka till trafikskolan, skriva lite teori och sedan ha körlektion..

Tisdagar är min favorit Tv-dag. Bara bra program ikväll och så är det ju säsongs-premiär på Ugly Betty! YAY!

Något som inte är lika kul är att älsklings Dennis är borta typ hela tiden och att jag saknar honom mycket mycket :( Hoppas det går bra ikväll älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0