Halt väglag, skratt, några hjärtattacker och ett steg i rätt riktning

Igår var jag i Kumla och körde halkan, HERREGUD VAD KUL DET VAR! Har nu kommit ännu ett steg närmare körkort och jag längtar mer än någonsin!

Igår var det party big-time och jag hade jättetrevligt. Full som en kastrull var Malin och jag, men kul hade vi! Orkar inte dra hela gårdagen i ord, så vill ni läsa finns det på Malins blogg.

Idag har det bara varit mys och slapp på schemat, med betoning på mys. Sminkade mamma och hennes kompis vars dotter ska gifta sig idag. Blev kalas och det är ett yrke jag skulle kunna tänka mig om jag valde att inte bli frisör.. Nu ska jag se film och poppa lite poppisar.. Kanske sova en stund också? Blev ju brutallt väckt vid 11 idag, på TOK för tidigt. Ikväll ska jag till Tina en stund och se dom supa ner sig, jag är för bakis och för pank för att festa idag.

Hörs kanske sen, tack Malin för igår! <3
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0