"Julen är häääääääääär"

Julen har nu infunnit sig. Inte för jag har fått in känslan än men den har anlänt till Norrköping. Det hade även Idol-Kevin, Alice och Robin. Stackarna satt och skrev autografer till 1500 förälskade tonåringar 3 dar innan julafton. Kul för dom. Robin var förresten snygg som stryk. Slår nog alla "Snygg-Erik-ar" och "Snygg-Mattias-ar". Verkar ha fötterna på jorden också.

Efter att ha åkt runt i parkeringshuset i 10 minuter (har jag någon gång sagt att jag hatar parkeringshus? Inte? Då gör jag det nu.)  gav jag upp och ställde mig på vanliga parkeringen. Köpte min absolut sista julklapp och skulle sen åka hem. Påväg ut från parkeringen mötte jag på Jocke som jag inte sett på flera månader. Sånt är kul :)

Nu ska jag fortsätta slå in mina julklappar som antagligen blir de fulaste någonsin. Det är så konstiga former på min klappar att det faktiskt inte går att slå in dom snyggt. Men dom är grymma ändå :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0